Thursday, September 30, 2010

Goodluck, Adik!

Bismillah. Segala puji bagi Allah. Alhamdulillah.


Oh! Saya terkenangkan adik bongsu saya yang bakal menduduki peperiksaan PMR pada Selasa minggu hadapan. Tiada apa yang ingin saya kongsikan kali ini, cuma ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan dunia. Selamat melakukan yang terbaik. Dan selamat mendapatkan yang terbaik! 


P/s untuk adik Abdul: Adik, buat elok-elok untuk exam ni. Ain doakan semoga berjaya. Jangan takut2. Be confident!


Walaupun, Ain, mak ayah,along, angah, acik mengharapkan kecemerlangan adik dalam peperiksaan PMR, tapi, sebenar2 nya, Ain lagi mengharapkan kejayaan adik dalam syahsiah dan akhlak diri. Macam yang Ain selalu pesan, Ain nak adik jadi seorang Muslim yang baik. Bukan baik yang biasa, tetapi baik yang luar biasa!


'Allahumma faqqihna fiddin...'


Hehe..nak adik jadi macam ni..
Moga-moga!


p/s: Maaf..post saya kali ini agak personal. Doakan adik saya dan semua yang bakal menduduki peperiksaan  PMR minggu hadapan. Berjaya dunia. Berjaya akhirat!


*berasa sedikit sayu malam ini*





No comments: